3 mar 2009

sezon letni na buty rozpoczęty

Wczoraj wieczorem wstąpiłam w formie relaksu po pracy do kilku sklepów, żeby obejrzeć nowe kolekcje i poszukać trochę inspiracji wiosenno-letnich. Gdy widzę te wszystkie letnie ciuchy, mam wrażenie, że letnie szaleństwa już tuż tuż... Początek marca to niestety troszkę późno na letnie zakupy, szczególnie jeśli chodzi o buty na lato.
Po pierwsze, jestem zdziwiona, ze legionerki nadal sprzedają się świetnie. Myślałam, ze po lecie 2008 przyjdzie pora na coś nowego. Po drugie, balerinki pozostają klasyką.

No i tutaj pojawiło się na rynku coś nowego... Ballerinas dla mężczyzn. Nie wiem, co mam o tym myśleć. :) Nawet jeśli podkreślają "kobiecą stronę" w mężczyznach (metroseksualnach), to ja na pewno nie chciałabym, żeby mój facet je nosił. :)

Brak komentarzy: